שנה |
|
שם |
|
כותרת העבודה |
|
מנחה/ים |
|
קיים עותק בספריית הר הצופים? |
קיים עותק בספריה הלאומית? |
2018 |
|
גיא ניצן |
|
The mechanism for binding location and identity in visual working memory |
|
ד"ר יוני פרצוב |
|
|
|
2018 |
|
תמר ג'ונסון |
|
Processing Non-Concatenative Morphology: A Computational Model Under Usage-Based Assumptions |
|
ד"ר ענבל ארנון |
|
|
|
2017 |
|
לורנצו פיסוני |
|
Temporal Integration: Philosophical Perspectives and Empirical Findings |
|
פרופ' אורלי שנקר וד"ר איילת לנדאו |
|
|
|
2017 |
|
לשם חשן |
|
Conservatism and over-conservatism in grammatical error correction |
|
ד"ר עמרי אבנד |
|
|
|
2017 |
|
טל נהרי |
|
Eternal sunshine in the spotless mind: questions of representation, consciousness and imagery |
|
פרופ' רן חסין |
|
|
|
2017 |
|
אמיתי כהן-צמח |
|
Gerrymandering Over Graphs |
|
פרופ' ג'פרי רוזנשטיין |
|
|
|
2017 |
|
בר ריחני |
|
קריאה לא מודעת של משפטים והבנתם בקונטקסט |
|
פרופ' רן חסין |
|
|
|
2017 |
|
יניב אביר |
|
The Determinants of Consciousness: A Data-Driven Study of Awareness of Human Faces |
|
פרופ' רן חסין |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2016 | שלמה דנציגר | האם מחשבים נחשבים כחושבים? היבטים אקסטרנליסטיים ולשוניים במבחן טיורינג לאינטליגנציה | פרופ' אורלי שנקר | ||||||
2016 | חיים כהן |
Moral judgments: belief-like or desire-like? |
ד"ר ענת מריל וד"ר איתי ניסן-רוזן | ||||||
2016 | דניאל הדר |
Implicit Media Tagging and Affect Prediction from video of spontaneous facial expressions, recorded with depth camera |
פרופ' דפנה וינשל | ||||||
2016 |
|
שני שפירא |
|
פעילות בגרעין הברך הצדי במהלך מטלות זיכרון אצל עיוורים מלידה: עדויות להיפוך ההיררכיה הקורטיקלית בחסך ראייתי |
|
פרופ' אמיר עמדי |
|
|
|
2016 |
|
אביב קרן |
|
The Logic of Love [הלוגיקה של האהבה] |
|
פרופ' אייל וינטר |
|
V |
|
2016 |
|
גלית בוקס |
|
הרחבת הטווח החושי בשיקום ראיה של אנשים עיוורים תוך שימוש במכשירי התמרה חושית: הגדלת רזולוציה וטווח הגנה |
|
פרופ' אמיר עמדי |
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2015 |
|
לי-היא סבאג |
|
השפעה של הפרעה לאחור בזיכרון (Retroactive Interference) על תגובות פסיכופיזיולוגיות לגירוי הקריטי במבחן ה- CIT |
|
ד"ר נורית גרונאו-ביתן ופרופ' גרשון בן שחר |
|
V |
|
2015 |
|
אסיף זיו |
|
Modeling the subjective perception of time |
|
פרופ' ג'יימס רגיה (אוני' מרילנד) ופרופ' אורון שגריר |
|
V |
|
2015 |
|
גידי אבירם |
|
Examining the Effect of Cognitive Defusion on Hypothesis Testing in Wason’s Rule Discovery task [בדיקת ההשפעה של הפרדה קוגניטיבית על בדיקת השערות ב-Wason's Rule Discovery Task] |
|
ד"ר יפתח יובל |
|
V |
|
2015 |
|
שירה טל |
|
Pre-Lexical Processing of the Passive Voice in Hebrew [עיבוד פרה-לקסיקלי של פסיביות בעברית] |
|
ד"ר ענבל ארנון |
|
V |
|
2015 |
|
אריאל גרא |
|
Aftereffects in the perception of emotional gait patterns |
|
ד"ר הלל אביעזר |
|
V |
V |
2015 |
|
דורון אריאב |
|
Dissociating retinal eccentricity and covert spatial attention effects on visual evoked potentials: a gaze-controlled ERP study |
|
פרופ' ליאון דעואל |
|
V |
V |
2015 |
|
רוניטל רובינשטיין |
|
השפעות רגש במוסיקה על רמת הבניה |
|
ד"ר רוני יגר-גרנות |
|
V |
V |
2015 |
|
עידו ריבלין |
|
אסטרטגיות עיבוד תנועה מודעות ולא מודעות: מחקר השוואתי |
|
פרופ' רן חסין |
|
V |
|
2015 |
|
לוטם אלבר |
|
Two Frameworks for Mechanistic Explanations in Cognitive Sciences: Why Mechanistic Explanations are not Casual Explanations but Functional Analyses |
|
פרופ' אורון שגריר |
|
|
V |
2015 |
|
לימור רביב |
|
Language Evolution in the Lab: the case of child learners [אבולוציה של שפה בתנאי מעבדה: מחקר עם ילדים] |
|
ד"ר ענבל ארנון |
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2014 |
|
נעם זיגלמן |
|
הבדלים בין אישיים בלמידה סטטיסטית: גישות תיאורטיות ועדויות אמפיריות |
|
פרופ' רם פרוסט |
|
V |
|
2014 |
|
אורן פרג |
|
Acquisition of Domain Specific Sentiment Lexicon [רכישה מונחית למחצה של לקסיקון סנטימנט עבור תחום תוכן ספציפי] |
|
פרופ' רונן פלדמן |
|
V |
V |
2014 |
|
הנרי ברייס |
|
Denominal verbs as a case study of Semitic morphology |
|
פרופ' רם פרוסט |
|
V |
V |
2014 |
|
קטיה יוספי-פייביסוביץ |
|
מודל אינטגרטיבי למהותה של הלקות האוטיסטית |
|
ד"ר ברוך כהנא |
|
V |
|
2014 |
|
אליאור סולם |
|
Integration of a cognitive annotation into machine translation: theoretical foundations and bilingual corpus analysis שילוב של תיוג קוגניטיבי בתרגום אוטומטי: יסודות תיאורטיים ואנליזה של קורפוס דו-לשוני |
|
פרופ' ארי רפופורט |
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2013 |
|
אורי זיו |
|
אספקטים קוגניטיביים בייצוגי משחקי ידע-חלקי: חקר משחק הברידג' |
|
פרופ' דניאל להמן |
|
V |
|
2013 |
|
אורי בלנרו |
|
השפעת חרטה, אכזבה ותגמול על קבלת החלטות חוזרות אצל פרטים הנבדלים במין ובאוריינטציה המינית |
|
פרופ' יעקב קריב |
|
V |
|
2013 |
|
יונתן שרייבר |
|
מודל קוגניטיבי לחוויה המיסטית ויישומו בכתב האדמו"ר מקומרנו - ר' יצחק אייזיק ספרין |
|
פרופ' יהונתן גארב |
|
V |
V |
2013 |
|
אלונה נרקיס |
|
Reading Hebrew as a second language: "Semitic" markers emergence and literacy acquisition patterns |
|
פרופ' רם פרוסט |
|
V |
|
2013 |
|
עודד ביין |
|
The influence of associative networks on episodic memory: exploring relatedness |
|
ד"ר ענת מריל
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2012 |
|
דנה מרזל |
|
מפגשים בין אדם ואל: ארג'ונה ושיווה בקיראטה-ארג'וניה ובקיראטה-פרבנדהה |
|
פרופ' דוד שולמן |
|
V |
V |
2012 |
|
זיוית שכטר-נסים |
|
מאפייני הלמידה המוטורית בקרב ילדי גן חובה וכיתה ב |
|
ד"ר אסתר עדי-יפה |
|
V |
V |
2012 |
|
עינת קרן |
|
התאם השלילה בעברית המודרנית והניסיון להתחקות אחר מקורותיו |
|
ד"ר אייבי סישל |
|
V |
V |
2012 |
|
נטע לִבנה |
|
The influence of prior knowledge on new episodic memories - a fresh look on the congruency effect [השפעת ידע קודם על יצירת זכרונות אפיזודיים חדשים - זוית חדשה על אפקט התאימות] |
|
ד"ר ענת מריל |
|
V |
V |
2012 |
|
ויקטוריה אייזנברג |
|
"Imagine all the people": Incidental visual imagery of familiar faces triggered by their names - evidence from N170 modulation |
|
פרופ' שלמה בנטין ופרופ' ליאון דעואל |
|
V |
V |
2012 |
|
ליאור ארנפלד |
|
The Morphology of the Hebrew Causative Alternation |
|
פרופ' מלכה רפפורט-חובב |
|
V |
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2011 |
|
לילי דאי |
|
Processing complex information unconsciously [עיבוד לא-מודע של מידע מורכב: עדויות לשלילה לא מודעת] |
|
פרופ' יעקב שול |
|
V |
V |
2011 |
|
אליאן חפץ |
|
השפעת החרטה על קבלת החלטות חוזרת בסביבה דינאמית |
|
פרופ' יעקב קריב |
|
V |
|
2011 |
|
חן רוזנר אור-בך |
|
How does the cognitive system handle goals? The "goal file" framework [תיק מטרה – מסגרת תיאורטית לניהול מטרות על ידי המערכת הקוגניטיבית] |
|
פרופ' רן חסין |
|
V |
V |
2011 |
|
מורן אהרוני |
|
בדיקת טיב האבחנה בין הנחתת תדרי אלפא להנחתת תדרי מיו במהלך התבוננות בפעילות מוטרית ביולוגית, באמצעות פירוק לגורמים בשיטות PARAFAC - Tucker |
|
פרופ' שלמה בנטין |
|
|
V |
2011 |
|
צבי ולודבסקי |
|
Group conflict as an enabler of altruism – an agent based model |
|
פרופ' גרי בורנשטיין |
|
V |
V |
2011 |
|
טאהר אבופול |
|
הבדלים התפתחותיים במשחק תחרותי של הקצאת משאבים |
|
פרופ' יעקב קריב וד"ר יהודית אברהמי |
|
V |
V |
2011 |
|
תמר קולודני |
|
Various Attention Deficits in Adult ADHD: The Four Functions of Attention Model [מגוון ליקויי קשב בקרב מבוגרים עם הפרעת קשב וריכוז (ADHD): מודל ארבע פונקציות הקשב] |
|
ד"ר לילך שלו-מבורך |
|
V |
|
2011 |
|
מאיה צוקרמן |
|
"Rings a bell?" Electrophysiological correlates of metamemory judgments: insights into retrieval of semantic knowledge using musical stimuli [נשמע מוכר? מחקר EEG אודות שליפת ידע סמנטי מזיכרון בתגובה לגירויים מוסיקליים] |
|
ד"ר ענת מריל |
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2010 |
|
עינב הרט |
|
Steal the show: payoff effect on accuracy of behavior-prediction in real high-stake dilemmas |
|
פרופ' גרי בורנשטיין |
|
V |
V |
2010 |
|
נעה בוסתן-נבעה |
|
הגורמים המשפיעים על שיקול ההורים על גיל העברת ילדם עם אוטיזם בתפקוד נמוך למסגרת חיים חוץ ביתית |
|
ד"ר קורי שולמן |
|
V |
V |
2010 |
|
תם שלי נח |
|
"אין לי מושג איך היא עושה את זה": תפקיד המערכת הלא-מודעת בהשגת מטרות |
|
פרופ' רן חסין |
|
V |
V |
2010 |
|
דנה צחר |
|
שלוט בעצמך, הבן את האחר: מחקר התנהגותי אודות הקשר בין יכולת שליטה על עיכוב תגובה ליכולת theory of mind – הערכה של השפעות תורשה וסביבה |
|
פרופ' אריאל כנפו |
|
V |
|
2010 |
|
יוחאי עתריה |
|
תודעה-גוף-זמן: איך חושבים בהעדר תחושת זמן? פרספקטיבה פנומנולוגית |
|
פרופ' בני שנון |
|
V |
V |
2010 |
|
עדי מאיר |
|
מורפמת השורש בתהליך הפקת מילים בעברית |
|
ד"ר אביטל דויטש |
|
V |
V |
2010 |
|
אריאל גולדשטיין |
|
קריאה והבנה סמנטית לא מודעת של ביטויים מילוליים בעלי שתי מילים ויותר |
|
פרופ' רן חסין |
|
V |
|
2010 |
|
סיגל דסברג-שטרסר |
|
השפעת הרחבת חדרים מתונה במח העובר על התפתחות שפה |
|
ד"ר איתי ברגר |
|
V |
V |
2010 |
|
ניב רגב |
|
Can we predict all that we will know? an fMRI study of differences in metamnemonic monitoring of semantic and episodic materials |
|
ד"ר ענת מריל |
|
V |
|
2010 |
|
שמואל פריד |
|
Unnecessary constraints on model development in artificial intelligence מגבלות מיותרות על פיתוח מודלים בבינה מלאכותית |
|
פרופ' אורון שגריר |
|
V |
V |
2010 |
|
לירון מיכאלי |
|
Perceptual training enables access to low-level information while performing a high-level task |
|
פרופ' מירב אחישר |
|
V |
V |
2010 |
|
יוליה אוגניאן |
|
Phonological anchoring deficits in developmental dyslexia |
|
פרופ' מירב אחישר |
|
V |
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2009 |
|
אינה זוסמן |
|
Predicting the preposition and the case of object in prepositional phrases attached to Russian verbs of motion [ניבוי מילת היחס והיחסה של המושא בפסוקיות מילות יחס המקושרות לפעלי תנועה ברוסית] |
|
פרופ' מלכה רפפורט-חובב ופרופ' ארי רפופורט |
|
V |
|
2009 |
|
מאיר משולם |
|
An empirical study of rational emotion [בחינה אמפירית של רגשות רציונליים] |
|
פרופ' אייל וינטר ופרופ' גרשון בן-שחר |
|
V |
|
2009 |
|
אלעד גרין |
|
Copeland voting: manipulation with irrational voters [שיטת הבחירה 'קופלנד': מניפולציה עם מצביעים אי-רציונליים] |
|
פרופ' ג'פרי רוזנשטיין |
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2008 |
|
יעל ויסברגר |
|
Frequency mismatch negativity in individuals with dyslexia and learning disabilities [פוטנציאלים מעוררים בתגובה לתדר יוצא דופן (mismatch negativity) בקרב אנשים עם דיסלקציה ועם לקות למידה] |
|
פרופ' מירב אחישר ופרופ' ליאון דעואל |
|
V |
V |
2008 |
|
עתליה חי |
|
בדיקת מהותם של תהליכי הטרמה בעקבות האקורד המז'ורי הבודד |
|
ד"ר רוני גרנות |
|
V |
V |
2008 |
|
אפרים זאקס |
|
Semantic aspects of information retrieval [היבטים סמנטיים של אחזור מידע] |
|
ד"ר עדו דגן וד"ר ארי רפופורט |
|
V |
|
2008 |
|
נגה הלמן |
|
קשב מתמשך וסימפטומים התנהגותיים של ADHD אצל ילדים צעירים עם חשש ללקויות למידה בהשוואה לילדים צעירים שתפקודם רגיל |
|
ד"ר לילך שלו-מבורך |
|
V |
V |
2008 |
|
נועה סילנר |
|
Implicitly spurred change: studies on the effects of implicit feedback [להשתנות בלי לדעת למה: אודות ההשפעות של פידבק מרומז] |
|
פרופ' רן חסין |
|
V |
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2007 |
|
מארי פון מירבך-הרף |
|
Tackling pain [התמודדות עם כאב] |
|
פרופ' מרשל דבור ופרופ' אורון שגריר |
|
V |
V |
2007 |
|
אדם כהן |
|
אי-היקבעות ויחס הנסמכות בפילוסופיה של הרוח של דונאלד דייוידסון |
|
פרופ' אורון שגריר |
|
V |
V |
2007 |
|
צפי צור |
|
Valence and arousal are integrated in a multidimensional semantic space of words: a computational analysis [וולנס ועוררות משולבים במרחב הסמנטי הרב-ממדי של מילים: גישה חישובית] |
|
פרופ' שלמה בנטין וירון זילברמן |
|
V |
V |
2007 |
|
סוזנה כהן-וקסלר |
|
סוגיות קוגניטיביות בעיבוד מידע חברתי במסגרת פתרון בעיות אצל ילדים: תרומתו של זיכרון העבודה - מרכיב ניהולי - בשלב הקידוד של המידע החברתי |
|
ד"ר יוסף מאיירס וד"ר יהודה פולק |
|
V |
V |
2007 |
|
טל-חן שטראוסמן |
|
How to boost empathy with music? |
|
פרופ' רות הכהן |
|
V |
V |
2007 |
|
אברהם מרזל |
|
מי אמר שפרזיטים לא עובדים קשה? כיצד משפיעים תנאים של גישה, הימנעות, רווח והפסד על אסטרטגיות ב"משחק הפרזיט" |
|
פרופ' יעקב קריב וד"ר יהודית אברהמי |
|
|
V |
2007 |
|
אילנה ציון-גולומביק |
|
Processing pitch and duration of harmonic tones: a mismatch negativity study |
|
פרופ' שלמה בנטין |
|
V |
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2006 |
|
שלומית תשובה |
|
A second language acquisition model using example generalization with L1 grammar knowledge and concept categories [מודל לרכישת שפה שנייה המשתמש בהכללת דוגמאות באמצעות דקדוק השפה הראשונה וקטגוריות מושגיות] |
|
ד"ר ארי רפופורט |
|
V |
V |
2006 |
|
יואב פרנקל |
|
האם "זייפנות" בשירה נובעת מלקות בתפיסת גובה הצליל? |
|
ד"ר רוני גרנות וד. כהן |
|
V |
V |
2006 |
|
תמר גבור |
|
השפעה של הקשר תחבירי על תהליכי פירוק מורפולוגי בתהליך זיהוי מילה כתובה בעברית |
|
ד"ר אביטל דויטש וד"ר עינת גוברמן |
|
V |
V |
2006 |
|
ידידה לובין |
|
The impact of the pattern of cross-trial stimulus repetition on frequency tuning [השפעת דגמי החזרה של הטונים על חדות הבחנת התדר] |
|
פרופ' מירב אחישר |
|
V |
V |
2006 |
|
שלמה ישראל |
|
Extending the evolutionary argument for altruism: candidate genes and behavior in economic games |
|
פרופ' ריצ'רד אבשטיין |
|
V |
V |
2006 |
|
אושרי וייס |
|
ניתוח פרגמטי של בעיית המחלה האסיאתית |
|
פרופ' יעל זיו וטלי רבינוביץ |
|
|
V |
2006 |
|
גיל אשרי |
|
ייצור ממוחשב של עזרים לזיכרון מילים |
|
ד"ר ארי רפופורט |
|
|
|
2006 |
|
רות אדם |
|
הגברה מלאכותית של יצירתיות, מציאת דפוסי יצירתיות באמנות |
|
פרופ' סורין סלומון וד"ר אסתר עדי-יפה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2005 |
|
תומר ליבנה |
|
Configuration influence on crowding [השפעת קונפיגורציה על תופעת ה-crowding] |
|
פרופ' דב שגיא (מכון ויצמן) |
|
V |
V |
2005 |
|
שני שלגי |
|
Mismatch negativity and competition for spatial location deviance detection: revisiting the competition hypothesis [תגובת ה-mismatch negativity ותחרות על משאבי גילוי חריגה מרחבית] |
|
פרופ' ליאון דעואל |
|
V |
V |
2005 |
|
מרק שובמן |
|
Isolating the role of visual perception in dyslexia [בידוד תפקידי התפיסה הראייתית בדיסלקציה] |
|
פרופ' מירב אחישר |
|
V |
V |
2005 |
|
אריאל עידן |
|
הכשל המבני של הנחת הדואליזם |
|
פרופ' ימימה בן-מנחם |
|
V |
V |
2005 |
|
תרצה יובל |
|
קשרים אפשריים בין התפתחות החשיבה לבין הערכת משך נגינה של כתב-תווים נתון בקרב ילדים מנגנים |
|
ד"ר רוני גרנות |
|
V |
V |
2005 |
|
נופית זכריה |
|
האם קיימת אינטראקציה בין זיהוי פרצופים לבין עיבוד הבעות? |
|
פרופ' יונתה לוי |
|
V |
V |
2005 |
|
אורי ויזל |
|
השפעת תקשורת על דינמיקת שיתוף הפעולה בדילמה חברתית עם אי ודאות ברמת הפרט |
|
פרופ' גרי בורנשטיין |
|
|
V |
2005 |
|
נורית לסר (גרבר) |
|
מה אנו רואים? חיבור בנושא: תפיסה ומציאות |
|
ד"ר מאיר בוזגלו ופרופ' שלמה בנטין |
|
V |
V |
2005 |
|
מלכה סימן-טוב |
|
תפיסת האינטליגנציה על ידי המורים והשלכותיה על התאמת דרכי ההוראה ללומדים השונים |
|
ד"ר אברהם כהן |
|
|
|
2005 |
|
יוליה ספיבק |
|
The Status of Local Scrambling in Russian |
|
ד"ר אייבי סישל |
|
V |
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2004 |
|
רונן גולן |
|
הערכת זמן ותגובות אוריינטציה: השפעת הערור על קוצב הזמן בתפקיד של הערכת זמן פרוספקטיבית |
|
פרופ' גרשון בן-שחר ופרופ' דן זכאי |
|
|
|
2004 |
|
אלון מהרש"ק |
|
שיר או משורר: האם ידיעת שם המשורר משפיעה על חווית קריאת השיר? |
|
פרופ' מיה בר הלל |
|
V |
V |
2004 |
|
אשרת משה-זביב |
|
רכישת פעלים אצל ילדים עם אוטיזם בהשוואה לילדים עם התפתחות לשונית תקינה |
|
ד"ר קורי שולמן |
|
V |
V |
2004 |
|
איילת נווה |
|
תפיסת תלות בהקשר של תלות נוספת, הקשר בין תפיסת תלויות והעדפות והשפעת גמול כספי של תפיסת תלויות ועל העדפות |
|
פרופ' יעקב קריב וד"ר יהודית אברהמי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2003 |
|
שחר ארזי |
|
על הבסיס התודעתי של הביו-ספירה |
|
פרופ' מרדכי רוטנברג |
|
V |
|
2003 |
|
מאיה דנק |
|
הוא או היא? תהליכי עיבוד חוקי התאמה במין בעברית בהפקת שפה ובהבנתה |
|
ד"ר אביטל דויטש |
|
V |
V |
2003 |
|
הדס חזן-ולן |
|
מבנה הלקסיקון המנטלי של עברית: עדויות משורשים חסרים ושורשים נחים |
|
פרופ' רם פרוסט |
|
V |
V |
2003 |
|
אורלי שאול |
|
ידע פונולוגי סמוי בקרב דסלקטים ללא לקוי שפתי |
|
פרופ' יונתה לוי |
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2002 |
|
תמר ארנון |
|
תפקיד המוצרכות בלמידת תחביר המושא העקיף |
|
פרופ' ענת ניניו |
|
V |
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1999 |
|
נגה מאיר |
|
הקשר שבין השפעתם של גורמים מורפולוגיים בזהוי מילה לבין רכישת יכולת הקריאה |
|
ד"ר אביטל דויטש ופרופ' רם פרוסט |
|
V |
V |
1999 |
|
סול עפרוני |
|
Creatibity: a competition between man and computer. The test case of creating advertisements |
|
פרופ' סורין סולומון |
|
V |
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1997 |
|
אורי חסון |
|
רזולוציה מרחבית של קשב ויזואלי: הפניית קשב לאזורים שונים ומובחנים בתוך חצי השדה הוויזואלי בעקבות רמז תקף |
|
פרופ' אשר כהן |
|
V |
V |